FANDOM

Trent Northwick
Trent
Klika Gnębiciele
Status Uczeń
Misje The Setup
Save Algie
Defend Bucky
Character Sheets
Help Gary
Movie Tickets
Głos Jaime McAdams

Trent Northwick – członek kliki gnębicieli. Głosu postaci użycza Jaime McAdams.

Charakterystyka Edytuj

Trent dołączył do gnębicieli, ponieważ – jak sam stwierdził – „pomaga to zrobić z nowych dzieciaków mężczyzn”, uważa nawet, że gnębiąc innych „pokazuje im, jak należy to zrobić”. Jest miłośnikiem jo-jo, chce zostać aktorem. Niektóre linie dialogowe sugerują, że należy do działającego w Bullworth klubu teatralnego i uczestniczy w wakacyjnych obozach teatralnych. Uczęszcza również na zajęcia z fotografii, które uważa za ulubione lekcje, ponieważ lubi robić zdjęcia dziewczynom. Jeden z dialogów z usuniętej misji sugeruje, że jest również miłośnikiem mangi.

Jest biseksualny. Chociaż często rozmawia o dziewczynach, po otrzymaniu od Jimmy’ego kwiatów pozwala mu się pocałować. Podczas misji Movie Tickets udaje się z Kirbym Olsenem kina na randkę do kina, jednak kiedy podchodzi do nich Jimmy obaj uciekają. Nie wstydzi się swojej seksualności i otwarcie rozmawia o niej z Jimmym, jednak w towarzystwie innych gnębicieli nie porusza tego tematu.

Według profilu Trenta na Facebooku, został wysłany do Bullworth Academy przez swojego ojca, który również uczęszczał do tej szkoły.

Jeżeli gracz podczas ucieczki zdecyduje się przed nim schować, będzie nawoływał Jimmy’ego nawiązaniem do filmu Wojownicy z 1979 roku: „Jimmy Hopkins, come out and plaay-aay!”

Rola w grze Edytuj

Trent pojawia się kilkakrotnie w pierwszym rozdziale. Wraz z Davisem i Ethanem zaczepia Jimmy’ego, gdy ten tylko wchodzi na teren kampusu. W misji Save Algie wraz z Troyem przypominają Algiemu, że nie może korzystać z męskiej łazienki i każą mu iść do łazienki dla dziewcząt, za co Jimmy może pobić Trenta i Troya. Podczas wykonywania misji Character Sheets Trent i Troy są jednymi z osób, które ukradły Melvinowi O’Connorowi karty do gry w Grottos and Gremlins, zaś w celu oddania jej Jimmy’emu wyzywają go w grę polegającą na kopaniu w krocze.

Odgrywa pomniejszą rolę w zadaniu Movie Tickets, gdzie umawia się na randkę z Kirbym Olsenem. Jest jednym z trzech gnębicieli znokautowanych przez Edgara w zadaniu Complete Mayhem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki