FANDOM

Plan lekcji

Plan lekcji – rozkład zajęć, na które powinien uczęszczać Jimmy. Każdego dnia odbywają się tylko dwie lekcje: poranna w godzinach 9.30-11.30 i popołudniowa, trwająca od godziny 13.30 do 15.30. Jeżeli w ciągu pół godziny od momentu rozpoczęcia lekcji Jimmy nie znajdzie się w klasie, prefekci, nauczyciele i policjanci będą gonili go za wagarowanie, a po złapaniu zostanie odprowadzony do klasy. Zajęcia powtarzają się w cyklu dwu-, trzy- lub pięciodniowym, w zależności od tego, ile odblokowano ich w trakcie głównego wątku fabularnego. W grze nie występują weekendy, jednak niektóre dni, takie jak Halloween czy Boże Narodzenie, są wolne od zajęc szkolnych. Po zaliczeniu przedmiotu dzwonek na minimapie przybiera kolor szary, oznaczający, że zajęcia można pominąć i nie będzie to traktowane jako wagarowanie.

Bully Edytuj

W wersji gry przeznaczonej na PlayStation 2 plan lekcji obejmuje tylko trzy dni. Zajęcia z trzeciego dnia odblokowują się dopiero po rozpoczęciu drugiego rozdziału, zaś odblokowanie zajęć z fotografii dodatkowo wymaga ukończenia zadania Hattrick vs. Galloway.

Dzień 1. Edytuj

Dzień 2. Edytuj

Dzień 3. Edytuj

Bully: Scholarship Edition Edytuj

W Scholarship Edition dodano cztery przedmioty, przez co tydzień nauki został rozszerzony z trzech do pięciu dni. Zajęcia z pierwszych trzech dni dostępne są od początku gry, z kolei z dnia czwartego i piątego stają się dostępne po rozpoczęciu drugiego rozdziału. Lekcje fotografii w dalszym ciągu wymagają ukończenia zadania „Hattrick vs. Galloway”.

Dzień 1. Edytuj

Dzień 2. Edytuj

Dzień 3. Edytuj

Dzień 4. Edytuj

Dzień 5. Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki