FANDOM

Muzyka – jeden z przedmiotów szkolnych pojawiający się wyłącznie w Scholarship Edition, prowadzony przez panią Peters. Poza Jimmym jedynymi uczniami, których widać wchodzących na zajęcia muzyki, są Constantinos i Eunice.

Minigra rozgrywana podczas muzyki inspirowana jest popularnymi grami rytmicznymi i polega na wciskaniu odpowiednich przycisków w momencie, kiedy lecące z góry ekranu „nuty” znajdą się w okienku u dołu ekranu.

Na identycznej zasadzie co lekcje muzyki polega zadanie poboczne Nutcrackin’.

Lekcje Edytuj

Lekcja Instrument Utwór Zaliczenie Nagroda
1 Dzwonek „Turkey in the Straw” 65% Różowa koszulka z keyboardem
2 Marakasy „Masterpiece Fanfare” 75% Koszulka zespołu z Bullworth
3 Kocioł „She’ll Be Coming ‘Round the Mountain” 65% Piżama z nutami
4 Werbel „The Liberty Bell” 85% Strój orkiestry marszowej
5 Ksylofon „The Washington Post” 90% Strój rockera z lat 80.
Trofeum z dzwonkiem

Ciekawostki Edytuj

  • Na niektórych komputerach niemożliwe jest jednoczesne wciśnięcie przycisków Alt i AltGr, przez co część posiadaczy pecetowej wersji gry nie mogą ukończyć na 100% utworów wymagających jednoczesnego wciśnięcia prawego i lewego Alt.
  • Na słabszych komputerach, na których ilość klatek na sekundę spada poniżej 20, utwory będą niezsynchronizowane z obrazem – nuty będą spadały wolniej, jednak muzyka będzie odtwarzana z normalną prędkością.
  • W wersji na Xboksa 360 rytm jest odrobinę niezsynchronizowany – gra zdaje się zaliczać nutę, kiedy gracz puści spust zamiast go wcisnąć.
  • Obok drzwi do sali, w której odbywają się zajęcia z muzyki, wisi plakietka informująca, że jest to sala przeznaczona dla zajęć z gospodarstwa domowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki