FANDOM

Angielski

Język angielski – jeden z przedmiotów szkolnych nauczanych w Bullworth Academy. Lekcje języka angielskiego prowadzone są przez pana Gallowaya, a polegają one na układaniu z rozsypanych liter anglojęzycznych słów. Odbywają się w godzinach popołudniowych. Zaliczenie każdej lekcji pozwala przepraszać prefektów i innych stróżów prawa za określone przewinienia, jak również skuteczniej szydzić z przeciwników.

Poza Jimmym na lekcje języka angielskiego uczęszczają Sheldon Thompson, Bryce Montrose i Beatrice Trudeau.

Lekcje Edytuj

Lekcja Litery Słowa Nagroda
1 W E M O L L ELM LOW MEW MOW OWE OWL WOE MEOW MEWL MOLE MOLL WELL MELLOW Skuteczniejsze przepraszanie gnębicieli.
2 F G H I S T FIG FIT HIS HIT IFS ITS SIT FIGS FISH FIST FITS GIFT GIST HITS SIFT SIGH THIS FIGHT GIFTS SHIFT SIGHT FIGHTS Skuteczniejsze obelgi podczas przepychanek.
3 E I L M S S ELM LEI LIE MIL ELMS ISLE LIME LESS LEIS LIES MESS MILE MISE MISS SEMI SLIM ISLES LIMES MILES SEISM SLIME SLIMS SMILE SLIMES SMILES Możliwość przepraszania prefektów za pomniejsze przewinienia.
4 A C N O R Y ANY ARC CAN CAR CAY CON COY CRY NAY NOR OAR RAN RAY RYA YON CONY CORN CRAN CYAN NARC NARY ORCA RACY ROAN YARN ACORN CARNY CORNY CRONY RAYON CRAYON Skuteczniejsze obelgi.
5 A D E G G R AGE ARE DAG EAR EGG ERA ERG GAD GAG GAR RAD RAG RED AGED DARE DEAR DRAG DREG EGAD GAGE GEAR GRAD RAGE READ AGGER GAGER GRADE RAGED DAGGER RAGGED Możliwość przepraszania policjantów za pomniejsze przewinienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas drugiej lekcji z rozsypanki można ułożyć słowa „shit” i „git” (ang. dupek), jednak po wpisaniu ich pan Galloway jest rozbawiony, a nie zły, tym niemniej słowa nie zostają zaakceptowane. W amerykańskim wydaniu gry słowo „git” nie jest rozpoznane jako przekleństwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki