FANDOM

Bullworth Academy

Gmach główny – główny budynek kampusu Bullworth Academy, w którym odbywają się zajęcia szkolne.

Opis Edytuj

Główny budynek szkoły wybudowany został w stylu neogotyckim. Odbywa się w nim większość lekcji, na jakie uczęszczać mogą uczniowie szkoły. Mieszczą się w nim sale sztuki, biologii, chemii, języka angielskiego, geografii, matematyki, muzyki i fotografii, jak również historii i zajęć z gospodarstwa domowego. Na piętrze mieści się gabinet dyrektora Crabblesnatcha i biuro pani Danvers, na parterze zaś stołówka, pokój nauczycielski, aula, kantorek woźnego i zejście do piwnic. Na każdym piętrze znajdują się dwie łazienki (jedna męska, druga żeńska). Główny budynek jest najpilniej patrolowanym miejscem na kampusie, pilnowanym przez czterech prefektów, panią Danvers i kucharkę Ednę. Budynek jest również punktem startowym wielu misji i zadań kurierskich.

Wnętrze budynku nie zgadza się z wyglądem zewnętrznym. Z zewnątrz budynek ma trzy piętra, podczas gdy w środku jedynie dwa. W stołówce znajdują się okna, przez które wpadają promienie słoneczne, jednak oglądając budynek od zewnątrz nie można znaleźć żadnych okien, które pasowałyby do tych z wnętrza stołówki.

Na południowej ścianie gmachu znajduje się balkon, na który można dostać się po pnączach, z balkonu zaś wejść do szkoły przez okno. Po przejściu przez nie postać znajduje się jednak we wschodnim skrzydle budynku, co oznacza, że balkon powinien znajdować się po stronie biblioteki.

Patrząc na budynek z zewnątrz zauważyć można okna w miejscach, w których wewnątrz znajdują się łazienki, w środku jednak łazienki są pozbawione jakichkolwiek okien.

Rozkład pomieszczeń Edytuj

Parter:

  • Sala języka angielskiego
  • Sala chemiczna
  • Sala geograficzna
  • Audytorium (niedostępne)
  • Wejście do piwnicy
  • Sklepik szkolny
  • Stołówka
  • Łazienka dla chłopców
  • Łazienka dla dziewczyn

Drugie piętro

  • Sala plastyki/fotografii
  • Sala biologiczna
  • Sala matematyczna
  • Sala muzyczna / nauki o gospodarstwie domowym
  • Sekretariat
  • Biuro dyrektora
  • Wyjście na dach (niedostępne)
  • Górny poziom audytorium (niedostępny)
  • Łazienka dla chłopców
  • Łazienka dla dziewczyn

Piwnica

  • Kotłownia
  • Kantorek woźnego
  • Dziura

Więcej z Fandomu

Losowa wiki